شناسه خبر : 56937
دوشنبه 13 آذر 1396 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت انجمن جانبازان در پی شهادت جانباز"سامع"

در پی شهادت جانبازی صبور و مجاهدی نستوه شهید " محمدمهدی سامع" انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با صدور پیامی، شهادت این جانباز قطع نخاع از ناحیه گردن را به خانواده این شهیدِ سعید و قاطبه ایثارگران و جانبازان تسلیت گفت.

فاش نیوز - در پی شهادت جانبازی صبور و مجاهدی نستوه شهید " محمدمهدی سامع" انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با صدور پیامی، شهادت این جانباز قطع نخاع از ناحیه گردن را به خانواده این شهیدِ سعید و قاطبه ایثارگران و جانبازان تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
درک صبوری قهرمانان واقعی این سرزمین که بیش از ۳۰ سال از عمر بابرکت خویش را بر روی ویلچر سپری کرده اند برای هر کسی به سهولت امکان پذیرنیست، آنهم جانبازانی که از ناحیه گردن قطع نخاع شده اند وسرافرازانه و البته با رنجی نهفته در وجودشان، نشسته  بر ویلچر و خوابیده بر تخت، ولی استوارتر از همیشه وهمه مدعیان، زندگی کرده و می کنند تا دیگران امنیت، راحتی و آسایش زندگی را تجربه کنند.

جانباً قطع نخاع گردنی و۷۰٪ از استان قهرمان وشهید پرور استان اصفهان« محمدمهدی سامع » از جمله یادگارانی از دوران شکوهمند دفاع مقدس بود که پس از عمری جهاد در عرصه فرهنگی و آتش به اختیار واقعی در مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان و همچنین تلاش در جهت انتقال فرهنگِ مجاهدت، مقاومت و ایثار به نسل حاضر، سرانجامی نیک یافت و خداوند پاداشش را شامل حالِ "سامعِ" عزیز کرد و خلعت زیبای شهادت را بر وی ارزانی داشت.

انجمن جانبازان نخاعی، ضمن عرض تسلیت عروج ملکوتی این مجاهد نستوح به خانواده بزرگوار این شهیدِ سعید، از درگاه باریتعالی عاجزانه و ملتمسانه تمنّا دارد که عاقبت ما همسنگران و همراهان جامانده از کاروان شهادت را ختم به خیر، نیکی و شهادت بگرداند.
انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام،شهادت مظلومانه برادرم جانباز قطع نخاع از گردن ، حاج اقا مهددی سامع را محضر مبارک حضرت رسول االله ص ، اءمه اطهار ع ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ،خانواده محترم شهید،امت شهیدپرور اصفهان و شهرضا ،بخصوص جانبازان شهرضا تبریک و تسلیت عرض میکنم. ای پروردگار متعال،بهشت برین و همنشینی با حضرت رسول الله ص و اءمه اطهار ع را پاداش رنجها و مصایبش فرما ، صبرو سلامتی برای خانواده و دیگر بازماندگان محترم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi